Kierunek: grafika komputerowa

Znak graficzny nie może być czymś pustym niezwiązanym z daną firmą. Powinien nawiązywać zarówno do jej branży, jak i nazwy. Projektowanie grafiki warto zlecić dobremu specjaliście, który będzie mógł przedstawić różne koncepcje swojego pomysłu. Trzeb jednak pamiętać, że znak graficzny nie powinien ulegać zmianie, ponieważ jest on elementem charakterystycznym, do którego przyzwyczajają się klienci. Bierze on udział także w kreowaniu wizerunku firmy.

Aparaty cyfrowe mają wiele zalet. Jedną z nich jest możliwość bardzo prostego, szybkiego, samodzielnego obrobienia zdjęć. Obróbka graficzna zdjęć z aparatu cyfrowego może być wykonana bez problemu w warunkach domowych na właściwie każdym komputerze klasy PC. W gruncie rzeczy wystarczy posiadać dowolny program graficzny, aby zdjęcie nie tylko wykadrować, ale także zmienić mu kolory, wyostrzyć lub dodać ciekawe efekty graficzne.

Wizytówka to najbardziej tradycyjna i popularna forma przekazywania kontaktu. Jednak nie zawsze musi być tym na co wygląda. Można spotkać takie, których przekaz kontaktowy ma drugorzędne znaczenie. Mają one za zadanie przede wszystkim wyeksponować status społeczny jej posiadacza. Wizytówka może być wykonana na papierze z dodatkiem jedwabiu, pokryta złotą farbą z nadrukiem ze złotej nici. Dlatego projektowanie wizytówek nie jest wcale takie proste.

Do większości zadań, które wykonuje się na domowym komturze nie trzeba wykorzystywać drogich, profesjonalnych aplikacji. Wystarczy trochę poszukać i znajdziemy wiele aplikacji, które są tworzone i rozwijane przez pasjonatów. Swoimi możliwościami niejednokrotnie dorównują drogim odpowiednikom, a można z nich korzystać zupełnie za darmo. Obróbka graficznacyfrowych zdjęć to nie tylko ciekawa zabawa i też wartościowa nauka.

Większość eleganckich osób choć korzysta z nowoczesnych wynalazków technologii, nie rozstaje się z klasyczną, drukowaną wizytówką. Przez dziesięciolecia jedno się nie zmieniło, wizytówka to najbardziej elegancka forma przekazywania kontaktu. Może występować jako zwykły wydruk na kawałku kartonu, jak i ekskluzywny przekaz graficzny na drogim, tłoczonym papierze. Do dzisiaj projektowanie wizytówek jest interesem dochodowym.