Reklama Bydgoszcz jest w tym momencie istotną bronią w walce z konkurencją. To od niej zależy sukces naszego biznesu, wzrost świadomości klientów o naszej firmie, budowa marki, czy też {dobre|wysokie wyniki sprzedaży. Punkt ten w obecnych czasach nie jest już rzeczą dodatkową, stał się już bezwzględnym wymogiem! Bez niego firma nie ma praktycznie szans dalej istnieć na rynku.
Wizytówki – to najprostsza forma promocji. Firma nie mające swoich własnych wizytówki Bydgoszcz nie jest po prostu poważne. To element wskazany. Wyobraź sobie spotkanie biznesowe, rozmowy o interesach, może jakieś konkretne ustalenia, wzniosłe mowy, eleganckie restauracje z dobrym obiadem, a na końcu wymianę kontaktów i – zapis swoich danych na papierowej kartce, wstyd.
Billboardy, kasetony świetlne, banery reklamowe, potykacze to elementy reklamy zewnętrznej. Używamy ją na budynkach, dachach, montujemy na ścianach, w miejscach gdzie zbiera się lub przechodzi czy też przejeżdża najwięcej osób. Chodzi oczywiście o przykucie uwagi potencjalnego klienta na naszą promocję, dlatego też zaczęto stosować podświetlane kasetony, bijące neony. Wszystkie te elementy tworzą też pewien klimat w danym miejscu i swoją obecnością osiągają pożądany cel.
Gadżety promocyjne z kolei to troszkę inna forma reklamy. Na pierwszy plan ukazują się oczywiście proste długopisy plastikowe, lub może bardziej eleganckie metalizowane, czy w całości zrobione z metalu, z wygrawerowanymi danymi firmy, koszulki z logo, kubki, smycze itp. W sumie wszystkie elementy czy to ubrania człowieka, czy przedmiotów codziennego użytku mogą być omarkowane znakiem towarowym czy treścią promocyjną. To reklama plus korzyść praktyczna dla potencjalnego klienta.
Ówcześnie pojawiło się ciekawe zagadnienie jakim jest reklama na samochodach Bydgoszcz. Jest to poważna propozycja na rynku. O ile w przeszłości stosowano oklejanie samochodów, to było to raczej naklejanie kilku fraz, grafik. Obecnie reklama pokrywa praktycznie całą powierzchnię blacharską samochodu, przy tym wyróżniając je wśród innych.