Dziwny komunikat na ekranie, ciąg znaków z jakim nigdy wcześniej nie spotkałeś się. Dodatkowo konsola nie czyta płyty, którą właśnie umieściłeś w czytniku. Wszystkie te symptomy świadczą o tym, że konieczny będzie kontakt z serwis konsol.
Jeżeli nie jesteś w stanie indywidualnie zweryfikować w czym jest kłopot i dlaczego Twoja konsola nie uruchamia się poszukaj odpowiedniego zakładu specjalizującego się w tematyce naprawa Playstation . Serwisy tego typu posiadając odpowiednią wiedzę, są w stanie szybko zdiagnozować awarię.
Stojąc przez potrzebą wyboru specjalistycznego warsztatu zajmującego się w zakresie naprawa konsol Playstation, XBOX, Wii itp. musisz odpowiedzieć sobie na kilka pytań aby właściwie dokonać wyboru. Poniżej znajdziesz kilka zagadnień, które oszacują kompetencje serwisu.
Ile czasu potrzebuje serwis na usunięcie defektu?
Typowy czas usunięcia defektu nie powinien przekroczyć 3-4 dni, łącznie z sprawą logistyki polegającej na zamówieniu potrzebnych podzespołów. Oczywiście zdarzają się wyjątki od reguły jednak powinieneś być o tym fakcie bezwzględnie zawiadomiony.
Czy ponoszę opłaty pomimo nie usunięcia awarii?
Jest to bardzo sporna kwestia i zarówno serwis konsol jak i klient mają tutaj swoją rację, jeżeli dochodzi do podsumowania pomimo nie usunięcia defektu. Jeżeli dochodzi do takiej sytuacji że konieczne jest pokrycie kosztów, powinieneś być o tym zawiadomiony.
Najbardziej właściwe dla klienta jest rozwiązanie gdzie nie ponosisz opłat sprawdzenia do chwili, gdy skorzystasz z oferty danego zakładu.
Czy dokonujesz wyboru z polecenia innej osoby?
Zawsze warto bazować na referencjach wydawanych przez innych znajomych. W wielu wypadkach trwała współpraca serwisowa skutkuje korzystniejszym dla klienta rabatowaniem, krótkim czasem serwisu itp. Zawsze warto odwołać się na inne osoby, korzystających w usług serwisu konsol, bo może to przynieść Państwu dodatkowe rabaty.
Stosując powyższe wskazówki możesz wyeliminować w łatwy sposób serwisy nie spełniające Twoich wymogów względem realizacji naprawy.