Uruchamiając biuro swojej firmy warto pamiętać nie tylko o zatrudnieniu dobrej kadry do obsługi klienta, lecz także o szczegółach, które nie raz mogą zepsuć całkowicie efekt, a następnym razem są kluczem do sukcesu. Biuro firmowe powinno się znajdować w budynku, który dobrze wygląda z zewnątrz, ale jest też zadbany wewnątrz. Spadający tynk czy zapach wilgoci nie zachęci klienta do wejścia do konkretnego budynku, więc trzeba wziąć pod uwagę opinię klienta przy wyborze miejsca na biuro, ponieważ niedroga lokalizacja nie zawsze dostarczy jakiekolwiek zyski, nawet takie, które pokryją nam koszt jej wynajęcia, jeżeli każdy klient będzie się obawiał wejść do biura znajdującego się w zrujnowanym budynku. Nawet, jeżeli biuro zlokalizowane jest w nowym i eleganckim budynku trzeba zadbać o jego wnętrze. Na co zwraca uwagę klient po przyjściu do biura? Po pierwsze na to co znajduje się na równoległej ścianie do wejścia i na podłogę. Zniszczona wykładzina, lub brudny dywan z pewnością nie zrobią na kliencie pozytywnego wrażenia warto więc przed otwarciem biura zwrócić uwagę na to czy podłoga jest równa i nie ma uszkodzeń oraz na ściany. Na ścianie usytuowanej wprost wejścia trzeba powiesić plakaty wadowice z ofertą firmy, ale równie dobrze jakiś obraz ręcznie malowany lub doniczki z kwiatami, w taki sposób klient będzie widział, iż firma dba o dobrą atmosferę, a nie tylko o swój dochód. W biurze muszą mieścić się również krzesła lub kanapy dla klientów, którzy muszą zaczekać na swoją kolej. Można obok nich umieścić stojaki reklamowe wadowice lub też stoliki z ulotkami czy katalogami z ofertą. W taki sposób klient nudząc się czekaniem na swoją kolej może zapoznać się z obecną ofertą firmy. Na biurku każdej z osób pracujących w danej jednostce muszą pojawić się również wizytówki wadowice, aby klient mógł dostać informacje kontaktowe osoby, która zajmuje się jego sprawami.