mało boska komedia

http://stare-gry.euSettlers 2

Bezterminowo Wypatrywany sequel „The Settlers” przychodzi . Tym razem przeniesiemy się w czasach starożytności , choć obręby dziejowe są tu wielce umowne. Do wybrania będziemy mieli jeden z 4 ludów (Rzymianie, Wikingowie, Azjaci i Nubijczycy), z których każdy ma swą własną charakterystykę , architekturę i zalety. Scenariusz podzielony będzie na 10 rozdziałów z różnorakimi zadaniami do wykonania . Jako nowe możliwości dojdą: zwiad (nie widać całej mapy od początku), polowanie i łowienie ryb nowy metoda na zdobycie żywności : ten drugi sposób ciągnie za sobą za sobą możliwość budowania statków i ekspansji na zamorskie ziemie), wydajniejszy system transportu lądowego (muły i osły), nowe oddziały i jednostki wojskowe (katapulta, wieża obserwacyjna), nowe rodzaje terenu (jaskinie, lodowce, skorupy zastygłej lawy oraz pomoc dostępna podczas gry. Będą miały miejsce totalne harce.
W Polsce przedstawicielem gry, wydawanej przez Blue Byte w wersji PC-CD, będzie firma CD Projekt.

Mike Sternie, autor przygotówki Sam’n Max Hit the Road”, przekonuje , iż nie mają opcji tu sprzeczności , choć nie ukrywa , iż jest to dla niego i jego kompanii w zupełności nowe wyzwanie. Zdaniem Według opinii Mike’a „Afterlife” „ zostanie najciekawszą grą w jaką miałeś kiedykolwiek okazje grać , a przy tym tak zabawną , że nie mieści się to w głowie „. Zaistniała w stonowany , z lekka nielogiczny sposób, który zyska zainteresowanie u każdego, będzie na tej samej płaszczyźnie poważną strategią związaną z poważnym ontologicznym (znaczy się – dotyczącym bytu) motywem . Niniejszy motyw to sprawy nieprzekraczalne . Do „Afterlife”, jak do jak do żadnej z dotąd wybranych gier, pasuje określenie „god-game”, gdyż przypada nam w niej rola boga i to pewnie Boga. Naszym celem jest utworzyć Niebo i Piekło, z których naśladowcy wierzenia byliby usatysfakcjonowani i jeden za drugim umierali , aby do możliwego „życia po życiu” dotrzeć . Tworząc ten świat dzielimy częściowo na strefy siedmiu występów wysuwających się na prowadzenie i siedmiu wiernych ideałów przodujących, wybrane dusze uznają w metemepsychozę , należy więc zainstalować w firmamencie maszyny transportujące je bumerangiem na włość – niezwykły musi być nie inny jakiego wyobrażają sobie jego przybysze . Mamy do rozdania nagrody dla bogobojnych i nie miłe rzeczy dla grzeszników – za łakomstwo na przykład zaimprowizowano m.in. urządzenie powodujące wlewanie się do bez końca regenerujących się gardeł jedzenie o temperaturze 700 stopni albo miejsce, gdzie podają smakowite , lecz nieprawdopodobnie kleiste potrawy bez kropli wody do popicia. „Afterlife” według swego stworzyciela będzie połączeniem „SimCity” z „Boską Komedią” Dantego.

-

Kingdom O’Magic
Królestwo Magii to stare miejsce. Spory czas mógłbyś przechadzać jego zakręconymi leśnymi ścieżkami , ulicami miast i górskimi przejściami . Uważaj jednak – nie będzie to spokojna wycieczka , gdyż zaiste jest to kraina wyjęta żywcem z obrazów Salwadora Dali i abstrakcyjna , gdzie humor i nieziemskość są nakazami prawa ! Pamiętaj także , że będzie to rozgrywka z udziałem ludzi (również smoków, orków, trolli, zjaw liszajowatych, itd, itd.), więc niezwykle ważne będzie zagadywanie każdego kogo spotkasz . Na razie jednakże wybrać musisz kim zamierzasz być.
a) Shah-Ron „Nie mów do mnie złociutka” – metr siedemdziesiąt trzy, rozumna , dobrze zbudowana, nie trawi dzieci, starych ludzi i zwierząt , najbardziej futerkowych, dobra wyczynowa w magii, gardzi fizycznymi warunkami walki.
b) Thidney wężoczlek – dwumetrowy z hakiem bystro zielony jaszczur o wesołym temperamencie i zadbanym ogonie. Uwielbia filmy akcji , sport i picie słusznych ilości napojów wyskokowych . Żaden ekspert jeśli ma się sprawa o rzucanie czarów, jednakowoż należy mu mu przyznać, że potrafi przyjąć na głowę ogromną dawkę ciosów bez wyraźnego uszczerbku dla swych myślowych zalet. To są dopiero stare gry.
Gdy poweźmiesz tę nie łatwą decyzję , wiedz , iż nie jedną, nie dwie, nie cztery, ale trzy wyprawy przewidziano dla Ciebie w Królestwie Magii! 1. Stara dobra zwyczajowa wyprawa – przejść musisz wzdłuż i wszerz królestwo, bijąc się z wrogimi istotami, reformując zło i obniżając cenę własności zamordować smoka, uratować księżniczkę i ukraść skarb – nic mniej skomplikowanego…
2. Przeprawa po 7 do 11 znakomitych –zostałeś jednogłośnie wybrany, by pałętać się po królestwie w w celu odszukania bohaterów skłonnych wspomóc zagrożone miasto – w sam raz…
3. Abstrakcyjna i nieco pokręcona wyprawa – posłannictwem Twoim , o ile zostaniesz wystarczająco dzielny , bądź naiwny , by się jej podjąć, będzie wytropienie Lampy Starożytnych i, o ile czas pozwoli , zabicie Czarnego Władcy – Ha ha ha ha ha ha aha ha ah hah ha ha ( haust powietrza) ha ha ha haaaa…

-

Możliwość komentowania jest wyłączona.