Reklama jest doskonałą inwestycją. Zastanówmy się, jaka forma reklamy jest wizualnie fascynująca i pod jaki szyld klient chętniej zajrzy. Podświetlane litery przestrzenne wykonane tradycyjną technologią, a może litery mosiężne czy kasetony reklamowe. Dobór zależy od architektonicznego charakteru siedziby. Inny typ reklamy zastosujemy na budynku o nowoczesnym wyglądzie, inny na zabytku.
Jak w każdej dziedzinie życia, tak również w reklamie pojawiają się nowe nurty. Oświetlenie reklamy świetlnej ([link]kasetony reklamowe, litery przestrzenne) LEDami powoduje znaczne oszczędności w stosunku do tradycyjnych reklam np. neonów. Użycie [link]reklamy LED powoduje przyciągnięcie wzroku potencjalnego klienta, co w przyszłości na pewno skutkować będzie sukcesem marketingowym.
Przygotowując zasady lokalizowania reklamy w przestrzeni miejskiej, oprócz ograniczania ilości reklam profesjonalnych, warto załatwić również taką kwestię, jak montaż reklam na dziko. Tylko obejmując ogół zjawiska, będzie można oczekiwać rzeczywistej poprawy. Widok ładnych, profesjonalnie wykonanych, nie zagrażających przechodniom reklam obszarze miasta sprawia, iż możemy czuć się jego dumnymi mieszkańcami.
Beaming. Wyświetlany obraz jest bardzo jasny i ostry. Wielkość obrazu może dochodzić do 2000 m2. Obraz można dopasowywać dzięki efektom powodującym jeszcze większą jego zauważalność. Obok tradycyjnej reklamy wielkoformatowej i innego typu reklam świetlnych (kasetony reklamowe, litery przestrzenne) reklama typu beaming zdobywa uznanie u klientów zainteresowanych odniesieniem sukcesu marketingowego.
Jakie są główne powody, dla których montuje się oświetlenie reklamowe? W naszym otoczeniu występuje bardzo wiele form oświetlenia zewnętrznego, które musi spełnić różnorakie funkcje. Rozróżniamy różne typy oświetlenia reklamowego od prostej podświetlonej formy graficznej do skomplikowanych rozwiązań przestrzennych. Reklama jak wiadomo to dźwignia handlu a więc każdy, kto chce sprzedać swój twór bez wyjątku powinien zadbać o właściwe oznakowanie budynku.