Projektowanie stron www

- Identyfikacji rynku.
Dokładnie zbadaj swoją grupę docelową. To kluczowy element, który umożliwi określenie działań popularyzujących Twoje dzieło. Dziś nie ma wolnego już obszaru internetu, a pojawiające się luki są momentalnie zatykane. Musisz wiedzieć jakimi działaniami chcesz, aby znaleźć się w czołówce. Właśnie zdefiniowanie grupy pozwoli Ci to sprecyzować. Nie tylko z resztą to… wygląd, funkcjonalność, usability może być inna dla grupy do lat 12 niż przy tworzeniu strony www zawierającej informacje na temat domów spokojnej starości.

- Rozwiązania darmowe czy autorskie (a jeśli to jakie).
Problem przede wszystkim opiera się o koszty inwestycji. Użycie darmowego systemu zarządzania treściom (typu Joomla,SimpleCSM itd.) jest tańsze. [http://www.e-poka.com/strony-serwisy-www.php]Rozwiązania autorskie[/link] mają jeden, niezmiernie ważny plus. Jeśli zostały stworzone przez poważną agencję są profesjonalnie wspierane i mogą być bardzo poważnie dostosowywane pod konkretne potrzeby klienta. Warto zwrócić uwagę, że darmowe rozwiązania działają mało optymalnie.

- Przekalkuluj swoje możliwości.
Ile masz czasu i pieniędzy. Możesz zlecić stworzenie strony www, lub próbować za darmo. Istnieje jednak pułapka darmowych i tanich usług (chociażby hostingowych). Nie mówi się o tym otwarcie jednak w przypadku wzrostu zainteresowania Twoją stroną www i konieczności zwiększenia mocy serwerów przenosiny mogą być bardzo kosztowe gdyż darmowe usługi często zarabiają właśnie w takich momentach duże pieniące.

- Jaki adres mojej strony?.
Na to pytanie nie ma uniwersalnej odpowiedzi. Adres najlepiej niech się kojarzy z Twoją działalnością i nie zawierał niestandardowych znaczków czy nieintuicyjnej składni. Ilość zajętych domen jest tak wielka, że najprostszej nie sposób uzyskać.

- Pomyśl na swój biznes w internecie.
Jeśli już wiesz na jaki temat chcesz stworzyć stronę www możesz pominąć ten krok. Niezmiernie ważne jest określenie co strona ma sobą nieść – jaki przekaz, funkcję, co ma wspierać i jak ma być odbierana. Określenie jej misji oraz wszystkich zagrożeń, takich jak konkurencja, wydatki, niepopularność itd. pomoże przygotować Ci się na problemy.

Możliwość komentowania jest wyłączona.