Na dzień obecny już niełatwo sobie wyobrazić funkcjonowanie przedsiębiorstwa bez witryny www. Chyba zgodzicie się ze mną. Myślę, że tak. Jednak rzeczywistość prezentuje inne oblicze. Firma, którą prowadzę zajmuje się sprzedażą usług reklamowych. W katalogu usług/produktów mamy szeroki wachlarz usług reklamowych. Rozpiętośc cenowa jest również duża. Pośród propozycji naszej agencji znajdują się więc pozycje za kilkadziesiąt PLN na przykład wizytówki niemniej jednak zarówno atrakcyjne kolorowe reklamy w książkach telefonicznych, czy specjalistyczne serwisy internetowe za kilkadziesiąt tysięcy PLN. Od 1991 roku przemierzamy województwo warmińsko-mazurskie wzdłuż i wszerz. Przeprowadzamy kilkaset rozmów dziennie. Tematem rozmów z szefami firm są między innymi serwisy www. Posiadamy zatem rozeznanie w tej kwestii. Jakie wnioski chcielibyśmy Wam zademonstrować. Otóż wiele firm nie ma stron internetowych a co ważniejsze, uważa, że taka strona nie może być im potrzebna. I nie mogą sobie wyobrazić – mimo przedstawianych argumentów – w jaki sposób mogłaby im pomóc. Zatem jak wytłumaczyć tym firmom co to jest moderowany katalog stron i że tam powinna znaleźć się ich strona.