Miło jest czasem napisać o czymś rozrywkowym ale tym razem znów chcę skupić się na innym temacie.
Zarządzanie firmą jest jedną z bardziej stresujących i czasochłonnych zadań. Pisałem już o metodach oszczędności czasu. Warto też oszczędzić sobie nerwów i oddać innym część swoich obowiązków – warto przekazać firmom zewnętrznym np. sprawy BHP czy rachunkowość. Zwłaszcza w małych firmach gdzie nie będzie się tworzyć etatu specjalisty bhp. Oprócz tego chciałbym napisać także o: doradztwo bhp
Jeśli w firmie dojdzie do wypadku przy pracy to pracodawca ma obowiązek sporządzenia dokumentacji powypadkowej BHP. Jest to dość wymagające zadanie dlatego z pewnością warto w tej sprawie zdać na specjalistów. To tyle. Spójrzmy jednak na inną rzecz.
Obsługa firmy w zakresie bhp wiąże się z wykonywaniem wielu zadań. Jednym z aspektów tego zagadnienia jest opracowywanie instrukcji bhp. Instrukcje takie są konieczne praktycznie na każdym stanowisku pracy. Warto to zadanie powierzyć profesjonalnej firmie. Teraz o czymś innym.
Czy warto samemu zajmować wszystkimi sprawami w własnej firmie? Jasne, że można nieco na tym oszczędzić prowadząc samemu księgowość i zajmując się kwestiami BHP. Jednak należy pamiętać, że twój czas też ma wartość – można go przecież przeznaczyć na pracę w firmie. Warto zastanowić się także nad czymś innym.
Więcej napiszę następnym razem, na dziś mam już dość tego tematu.