Nie było w tym czasach także miejsca na wygody. Ale od kiedy świat zaczął się zmieniać a kobiety stały się bardziej aktywne, bielizna również poddała się ogromnym zmianom. Kobiety domagały się od projektantów różnorodnych propozycji, praktycznych i seksownych zarazem, które stanowiłyby odpowiedź dla ich nowych ról i potrzeb. Wszystkie bowiem chciały czuć się i wyglądać wspaniale. Projektanci uznali w końcu, że piękno nie jest pojęciem, które można standaryzować a kobiety, zmęczone staraniami wpasowania się w nierealistyczne kanony, odetchnęły z ulgą.
Projektanci mody intymnej już od wielu lat podkreślają komfort ruchów i praktyczność nowych modeli, nie zapominając o tym, że muszą być piękne. Ten trend wiele mówi o kobietach we współczesnym społeczeństwie. Czasy, kiedy gorsety wbijały się w żebra, a niewiasty z trudem mogły w nich oddychać, bezpowrotnie minęły. Podobnie jak rola kobiet, która ograniczała się do trzech czynników: zaspokajania potrzeb męża, domu i rodziny.
Jeśli kobieta czuje się zmysłowo w misternie haftowanym komplecie, to aura jej sensualności emanuje w powietrzu. I to widać!
Wyglądać i czuć się pewnie we własnym ciele, to cecha pożądana we współczesnym świecie. Wiele osób błędnie zakłada, że kobiety kupują luksusową bieliznę dla przyjemności mężczyzn. Rzeczywiście, w przeszłości bielizna była noszona ku uciesze płci przeciwnej, jednak w dzisiejszych czasach co innego ma znaczenie.
Noszenie luksusowej bielizny jest doznaniem zmysłowym. Współczesne przedstawicielki płci pięknej są silne, niezależne i odważne w odkrywaniu własnej seksualności i czaru. Zachwycają wdziękiem i elegancją. Dlatego zakup nowego kompletu dessous o nieprzeciętnej jakości wykonania i przepięknym wzorze, w którym poczują się wyjątkowo, stanowi pokusę i rozkosz jednocześnie. Stąd uwielbienie dla marki UNIKAT, która wychodzi naprzeciw klientkom o większych miseczkach.
Liczy się wiara we własną urokliwość, nawet jeśli nie otrzymuje się codziennego potwierdzenia subiektywnych odczuć w oczach innej osoby. Co ciekawe, w minionych latach również modowa strategia marketingowa uległa znacznej przemianie. Dzisiejsze przekazy reklamowe nie zawężają się do stwierdzeń „bądź sexy dla swojego partnera”, ale rozszerzają się na ogólne i uniwersalne pojęcia „poczuj się sexy”. Nie zmieniło się jedno. Bielizna od zawsze miała spełniać konkretne funkcje. Obecnie jednak kobiety mogą łączyć przyjemne z pożytecznym i dostarczać sobie wielu przyjemności dzięki samemu noszeniu powabnej bielizny.