Fotografia korporacyjna w Warszawie

Fotografia biznesowa i zdjęcia korporacyjne mylone są często z fotografią reklamową. Choć zarówno zdjęcia biznesowe jak i zdjęcia reklamowe powstają na zlecenie biznesu, to ich rola jest generalnie inna. Fotografia korporacyjna wspomaga tworzenie wizerunku a zdjęcia reklamowe ogniskują się na produkcie, tak jak i ich najczystsza postać czyli packshotypackshoty – czyste zdjęcia produktów.

Na opozycyjnym biegunie od kreacyjnej fotografii reklamowej leży packshot – czyste zdjęcie produktuzdjęcie produktu. czyste nie znaczy prymitywne. Realizacja dobrego packshotu w studio wymaga znajomości rzemiosła, skupienia, rozumienia roli packshotu w tworzeniu potrzeb klienta i wreszcie, co prozaiczne, profesjonalnego sprzętu i warunków studyjnych do wykonania zdjęcia.

Wystarczy zobaczyć jak wiele ogłoszeń kryje się pod hasłem: Zdjęcia reklamowe warszawa albo fotografia reklamowa warszawa. I już jasne się stanie, dlaczego konkurencja na warszawskim rynku fotograficznym jest tak duża. Elitarna fotografia, czyli fotografia profesjonalna, dla świadomego klienta to coś więcej niż pstrykanie zdjęć na wczasach. A wielu uczących się przyszłych fotografów wciąż tego nie rozumie. Dlatego tak wiele rozczarowań.

Zdjęcia modelek zazwyczaj nie są robione na piękne oczy. Profesjonalne studio fotograficzne wykonujące fotografię artystyczną musi wziąć opłaty za sesję. Kosztuje praca, aparaty, prąd, wynajem powierzchni… To wszystko koszty. Za darmo fotki może zrobić… znajomy z aparatem, który dostał na gwiazdkę. Tylko wtedy można najeść się wstydu, gdy z takimi fotkami modelka przyjdzie do agencji i będzie pokazywać swoje portfolio. Decyzja należy do nas.

Dowiadujemy się, że fotografia warszawa, zdjęcia w stolicy, fotografia reklamowa, to najprostszy biznes. Wystarczy anons w internecie i aparat cyfrowy. Dlatego też panuje tak wielki chaos na rynku usług fotograficznych. Uczeń z aparatem fotograficznym nie zrobi profesjonalnej sesji reklamowej ani poprawnych zdjęć modelki do agencji. Ale właśnie może wystarczająco się rozpychać, choćby w Internecie, by tworzyć szum informacyjny w usługach.

Możliwość komentowania jest wyłączona.