Każda firma ma swoje biuro, bez względu na gałąź przemysłu, w której funkcjonuje. Jest to podstawa istnienia każdego podmiotu gospodarczego. Bez odpowiedniego zarządzania od strony administracyjnej ciężko byłoby firmie funkcjonować. Związane z tym jest to, że praca przeciętnego biura po pierwsze powinno być przykładnie zarządzana. Powód to nie tylko dobór ludzi, który jak wiadomo jest bardzo ważny i kluczowy, ale również o wyposażenie. Przechowywanie dokumentów jest w każdej instytucji sprawą dość istotną. Żadna firma nie dopuści do tego, żeby dokumenty, które nie są już przydatne zostały wyrzucone bez odpowiedniej utylizacji. Zazwyczaj takie dokumenty zawierają istotne dla firmy dane, często niejawne, powiedzmy dane personalne pracowników czy też dane księgowe. Niezmiernie kluczowe jest zatem to, żeby przemyśleć to jak powinna przebiegać utylizacja dokumentów. Warto się zastanowić czy opłacalne jest ładowanie pieniędzy w profesjonalne niszczarki do dokumentów, które gwarantują bezpieczeństwo czy też zlecić takie niszczenie wyspecjalizowanej firmie. Wszystko zależy od tego jak dużo takich dokumentów ma do zniszczenia nasza firma. Nieduża firma nie może od razu kupować niszczarki za kilka tysięcy złotych. Zaś duże przedsiębiorstwo już powinno mieć w posiadaniu niszczarki bo jest to bardziej opłacalne niż co jakiś czas zlecać innej firmie takie niszczenie.