Aby opis Twojego ogłoszenia był czytelny, staraj się nie pisać tylko dużymi literami. Ważne jest również, by Twój opis był czytelny, staraj się więc używać akapity, wcięcia i wypunktowania. Taki przejrzysty opis aż zaprasza do zapoznania się z ofertą!
Pisząc opis ogłoszenia, oferty, przedstaw klientowi istotne korzyści z zakupu Twojego produktu. Przedstaw wszystkie niezbędne informacje o oferowanym produkcie – przemyśl, co byś chciał wiedzieć o oferowanym produkcie, nim go kupisz i najzwyczajniej w świecie napisz to. Pamiętaj, że to korzyści, a nie sam produkt przekonują klienta do zakupu.
Zastanawiasz się pewnie, jak długi powinien być opis oferty lub ogłoszenia? Czy powinien być jak najkrótszy, czy długi? Odpowiedź jest prosta – lepiej napisać więcej wiadomości, niż za mało. Jeśli klient będzie zainteresowany, będzie chciał wiedzieć jak najwięcej o Twojej ofercie, Twoim produkcie lub usłudze.
Tytuł ogłoszenia, Tytuł Twojej oferty musi składać się z kilku wyrażeń: opis, cecha, produkt, zachęcenie, np. „ Ładny różany płaszcz – zobacz ”. W nagłówku oferty możesz dodać informację dla kogo, np. „ Ładny różany płaszcz dla kobiety – zobacz ”. Takie ogłoszenia są bardziej zauważalne i wyróżniają się.
Bezpłatne serwisy ogłoszeniowe dają możliwość dotarcia do szerokiego grona ludzi. A co bardzo istotne, bezpłatne ogłoszenia możemy dodawać w nich bezpłatnie! Daje nam to szansę nie tylko zarabiania w sieci, ale i bezpłatnej reklamy. Jest to bardzo skuteczna, a zarazem popularna forma reklamy.
Pisząc opis oferty postaraj się „wejść” w Swojego potencjalnego klienta i Swoją ofertą odpowiedzieć na jego zapotrzebowania. Napisz to tak, aby klient po przeczytaniu opisu powiedział – „Tak, to właśnie dla mnie. To to, czego szukam!”. Pomyśl, jak możesz spełnić oczekiwania klienta?
Bezpłatne portale ogłoszeniowe mają możliwość dodawania zdjęcia do oferty. Dobre zdjęcie potrafi powiedzieć więcej jak tysiąc słów! Dlatego też do ogłoszenia sprzedaży warto pokusić się o dodanie zdjęcia.