Witryna narzędziem walki z konkurencją

W XXI wieku internet odgrywa bardzo dużą rolę w naszym życiu. Nie wyobrażamy sobie, aby dana firma nie posiadała własnej strony www, dlatego tak ważnym procesem jest stworzenie odpowiednio dobranej witryny internetowej pod względem:
- kolorystyki (tak by przyciągała, a nie raziła klienta),
- zawartych na niej informacji
- poprawności ortograficznej i stylistycznej
- odpowiednio dobranej grafiki

Strona powinna mieć czytelny układ, dobrze dobrane menu pozwalające łatwo poruszać się po niej. Sprawdzajmy poprawność zarówno ortograficzną, interpunkcyjną jaki i stylistyczną zawartego tekstu. Ważną rolę odgrywa także bieżąca aktualizacja strony, umieszczanie informacje o nowościach w firmie oraz odpowiadanie na korespondencje.

Bardzo ważnym czynnikiem gwarantującym przejrzystość strony jest odpowiedni dobór kolorów w szczególności w tle oraz w tekście. Zazwyczaj staramy się unikać rażących, jaskrawych barw, odpychających potencjalnych klientów. Zły dobór kolorów pomiędzy tłem a tekstem sprawia, iż strona jest nieczytelna i nieprzyjazna. Starajmy się wybierać kolory stonowane, pastelowe, gustownie połączone ze sobą.

Pamiętajmy najważniejsza jest idea serwisu, jej kolorystyka czy oprawa graficzna, bowiem te cechy przyciągają uwagę odwiedzających. Strona pozostanie wówczas zapamiętana i zwiększy się jej oglądalność, a co za tym będzie coraz częściej pojawiać się w wyszukiwarkach internetowych. Widoczność w internecie sukcesem Twojej firmy.

Przede wszystkim musimy się zastanowić się nad tym jakie informacje powinny być zawarte na naszej stronie oraz w jaki sposób je przedstawić by były one czytelne i jasne dla wszystkich odwiedzających. Powinniśmy uwzględnić następujące przyciski znajdujące się na witrynie:
- o firmie (wszelkie dane dotyczące jej powstania, profilu działalności)
- oferta (dostępne w sprzedaży produkty firmy)
- cennik
- galeria (produktów bądź realizacji firmy)
- kontakt (wszelkie dane teleadresowe, numery komunikatorów, itp)

Możliwość komentowania jest wyłączona.