Domena ma znaczenie przy optymalizacji.

Pamiętajmy, by nazwa domeny nawiązywała do produktów lub usług, które chcemy zaoferować oraz fraz kluczowych, które mają znaczenie na naszej stronie. Dzięki temu w podświadomości klientów utworzy się skojarzenie pomiędzy danym produktem a naszą domeną, Jest to konieczne, jeżeli chcemy mieć duży ruch na stronie i tym samym zwiększyć swoją sprzedaż.

Pamiętajmy także o tym, by zarejestrować domenę jak najszybciej po kupnie. Wyszukiwarki działają na takiej zasadzie, że im starsza jest domena, tym jest dla nich bardziej wartościowa. Nie zwlekajmy więc z zarejestrowaniem do momentu, kiedy strona powstanie, ale zróbmy to od razu, bezzwłocznie. Dzięki temu będzie wzrastał staż naszej domeny.

Nazwa domeny wchodzi w skład adresu stworzonej dla nas strony www. Kiedy tworzymy portal dla swojej firmy, czy dla siebie prywatnie, zastawiamy się, jaką domenę wybrać? Czy ma to znaczenie? Z całą pewnością tak. Po pierwsze domena powinna mieć związek ze słowami kluczowymi, kojarzącymi się z branżą w której działamy. Po drugie ma być łatwa do zapamiętania i zapisania dla naszych potencjalnych klientów.

Domena.com zapewni popularność naszej strony www na świecie, więc ją też warto nabyć. Gdzie jednak dokonać tej transakcji, by była ona udana? Trzeba wybrać dobrą firmę hostingową. Obecnie na rynku mamy kilka dobrych i niezbyt drogich firm, oferujących sprzedaż domen. Najlepiej postawić na firmę, która cieszy się zaufaniem wielu internautów i ma wśród nich pochlebną opinię.

Często zastanawiamy się, czy dla marketingu internetowego będzie lepiej, kiedy zakupimy domenę z końcówką.com czy z.pl? A może wybrać jeszcze inne rozwiązanie? Można postawić na.com.pl. Domena z końcówką.pl jest liczącą się na rynku polskim, ale trudno ją zdobyć. Jeżeli nam się to uda, mamy dużą szansę na sukces w sieci, jeżeli końcówkę połączymy z trafną pierwszą częścią domeny.

Możliwość komentowania jest wyłączona.