Prawa fizyki i zmęczenie materiału jest nieubłagane. Felga, która została uszkodzona mechanicznie w miejscu uszkodzenie ma naruszoną strukturę i to już wcześniej zmęczone miejsce trzeba teraz ?wyprostować?, czyli zmęczyć drugi raz. Felgi aluminiowe są odlewami, zwykle monoblokami, tylko najwyższa półka felg ma takie perełki jak felgi skręcane, czy felgi kute, ale te kosztują od 2000 zł za sztukę i więcej. Naprawianie i prostowanie felgi odlanej jako monoblok, to jest radość efekt do pierwszej napotkanej dziury i jest niemal w 100% pewne, że felgę uszkodzimy w tym samym miejscu. Można naprawić felgi, ale pod dwoma warunkami, uszkodzenie musi być niewielkie, a maszyna do prostowania felg najwyższej klasy. Każde inne prostowanie felgi, to efekt pozorny i krótkotrwały.
Pompowanie kół azotem nie jest wiec chwytem reklamowym chcącym wyciągnąć pieniądze od posiadaczy samochodów ale w pełni potwierdzoną teorią że azot zmniejsza zużycie opon, zużycie paliwa oraz poprawia bezpieczeństwo użytkowników pojazdów. Napełnienie kół azotem może odbyć się w wielu serwisach opon oraz w zakładach wulkanizacyjnych wyposażonych w odpowiednią aparaturę.