By jak najlepiej sprzyjać swoim nabywcom, zarina oprócz produkcji i sprzedaży ręczników i koców to także jest sklep z pościelą. Można zgłosić się do nich o poradę, jeśli nie wiemy, jakie mamy możliwości i jakie pieniądze są z tym związane. Zazwyczaj jeśli chcemy ręczniki reklamowe musimy się liczyć z większą ilością zamówienia, gdyż do każdego zamówienia jest przygotowywana osobna prasa i są specjalnie konfigurowane programy by uzyskać idealną jakość za odpowiednie pieniądze.
Zarina to firma z długimi tradycjami działająca w handlu już od lat osiemdziesiątych. Produkcja ręczników z logo należy do ich kluczowych gałęzi przemysłu. Duże doświadczenie pomaga w wyborze kolorów, technik produkcji chcianego efektu (a jest ich parę). Dzisiaj produkcja ręczników reklamowych ma mocną konkurencję ze względu na nowo utworzone firmy nie posiadające wystarczającego doświadczenia, by poradzić sobie z każdym zadaniem, Zarina ma duży wachlarz możliwości.
Dobrym rozwiązaniem jest czasami uwydatnienie wielkości brandu za pomocą wypuszczenia ręcznika za darmo do sprzedawców akcesoriów łazienkowych. Tak robią duże firmy odzieżowe. Bardzo często te ręczniki z logo nie są podróbkami ale celową kampanią reklamową. Wytwarza to świadomość marki. Niezbadanym terytorium w tym temacie są nadruki profesjonalnych grafik na ręcznikach z małym logotypem w jednym z rogów. Dzisiaj jest wiele stron sprzedających obrazy w formie cyfrowej lub robiące tzw. commision, czyli grafiki na zamówienie.
Sklep z pościelą, kocami i ręcznikami Zarina daje duże możliwości promocji własnej marki, które można wykorzystać. Jeśli się wie co robi, to nigdy się nie traci na takiej formie reklamy. Może zwrot pieniężny nie będzie całościowy od razu ale jest to dobre podłoże do wytworzenia świadomości nazwy firmy, identyfikowanie się z nią, bo przypomina fajne chwile spędzone w kąpieli lub na plaży. Jest to także bardzo miły i niezobowiązujący prezent dla naszych stałych klientów.
Przy produkcji jakichkolwiek akcesoriów reklamowych warto współpracować z dobrym designerem lub znawcą – podpowie jakich kolorów użyć, przygotuje odpowiednie rozrysowanie powierzchni reklamowej. Zależnie od firmy, ich ręczniki reklamowe mogą mieć logo na samym środku, w jednym z czterech boków lub czasem można zrezygnować z logotypu dla sloganu lub adresu strony w sieci. Kolory też mają duże znaczenie – chcemy żeby ręcznik pasował do łazienki potencjalnego klienta, prawda?