Zarina to firma z długimi tradycjami działająca w Polsce już od lat osiemdziesiątych. Produkcja ręczników z logo należy do ich kluczowych gałęzi przemysłu. Duże doświadczenie pomaga w wyborze kolorów, technik produkcji chcianego efektu (a jest ich parę). Dzisiaj produkcja ręczników reklamowych ma dużą konkurencję ze względu na nowo utworzone firmy nie posiadające wystarczającego doświadczenia, by poradzić sobie z każdym zadaniem, Zarina ma duży wachlarz opcji.
Dobrym rozwiązaniem jest czasami pokazanie wielkości brandu za pomocą wypuszczenia ręcznika za darmo do sprzedawców ręczników. Tak robią duże firmy odzieżowe. Bardzo często te ręczniki z logo nie są podróbkami ale konkretną kampanią reklamową. Wytwarza to świadomość marki. Niezbadanym terytorium w tym zagadnieniu są nadruki profesjonalnych grafik na ręcznikach z małym logotypem w jakimś z rogów. Dzisiaj jest wiele stron sprzedających obrazy w formie cyfrowej lub robiące tzw. commision, czyli grafiki na zamówienie.
Ręczniki reklamowe można podzielić na parę rodzajów. Mogą być haftowane błyszczącą nicią w rogu materiału, delikatnie przypominając o firmie. Dobrą metodą jest relief, jeśli nie chcemy atakować użytkownika – nie jest pstrokaty, a logotyp lub napis jest wyciśnięty na ręczniku. Kolorowo-tkane mogą być na całej powierzchni ręcznika, dlatego można ładnie pokazać stylowe logo lub motto firmy nie denerwując się, że się zniszczy. Oczywiście produkcja ręczników reklamowych uwzględnia łączenie możliwości.
By jak najlepiej sprzyjać swoim klientom, zarina oprócz produkcji i sprzedaży ręczników i koców to także jest sklep z pościelą. Można zgłosić się do nich o poradę, jeśli nie wiemy, jakie mamy możliwości i jakie nakłady są z tym związane. Zazwyczaj jeśli chcemy ręczniki reklamowe musimy zakładać z większą ilością zamówienia, gdyż do każdego projektu jest przygotowywana osobna prasa i są specjalnie konfigurowane programy by uzyskać najlepszą jakość za odpowiednie pieniądze.
Sklep z pościelą, kocami i ręcznikami Zarina daje duże możliwości uwydatnienia własnej marki, które można wykorzystać. Jeśli się wie co robi, to nigdy się nie zbiednieje na takiej formie reklamy. Może zwrot pieniężny nie będzie całościowy od razu ale jest to dobre podłoże do wytworzenia świadomości nazwy firmy, identyfikowanie się z nią, bo przypomina fajne chwile spędzone w kąpieli lub na plaży. Jest to także bardzo miły i niezobowiązujący gift dla naszych stałych klientów.