Algorytm google zwraca coraz mocniejszą uwagę do jakości strony, na której znajduje się link, więc masowe umieszczanie linków na stronach, gdzie jedynym elementem są dziesiątki linków do różnych stron jest kompletnie bez sensu.
Połowa internautów nie mogąc znaleźć interesujących wyników na pierwszej stronie w google zmienia słowa kluczowe lub wyszukiwarkę. 58% internautów uważa uzyskane wyniki wyszukiwania jako obiektywne i fachowe źródło informacji.
Z naszego doświadczenia wynika, że obecnie lepiej mieć nawet tylko pięć linków z pięciu różnych portali (pięć różnych domen) i co najważniejsze, aby te serwisy były położone na pięciu różnych serwerach.
Strony internetowe są składową wielu czynników, najczęstszym celem posiadania własnej strony jest potrzeba informacji o posiadanym asortymencie produktów. Posiadając profesjonalną stronę firmy posiada się stałą reklamę.
Nasze działania mają tylko jeden cel – sprawić, aby każda przedsiębiorstwo komercyjne mogła zaistnieć w internecie, prezentując swoje usługi w korzystny sposób na najwyższych pozycjach wyszukiwarek.
Strona internetowa jest dziś najważniejszym elementem obecności na rynku. Wpływa na skuteczność marketingową, a w konsekwencji na sukces. Prezentacja w sieci dotyczy praktycznie wszystkich przedsiębiorstw
Tytuł strony jest ważny dla pozycjonowania strony i słowa zawarte w tytule mają nadal dość duże znaczenie. Tytuł powinien być niepowtarzalny, ponieważ jest to jeden z widocznych elementów strony.
Wiele lat doświadczenia pozwoliło nam na przygotowanie ciekawych i skutecznych narzędzi, które w tani sposób spowodują wzrost wartości strony internetowej każdego przedsiębiorstwa, organizacji czy instytucji.
Jeżeli prowadzicie Państwo agroturystykę…. to posiadanie przejrzystej strony www jest ważne.
Tworzenie brendu wymaga zaangażowania i profesjonalizmu. Są to serwisy składające się ze strony głównej i kilku podstron (np. kontakt, o firmie, oferta, galeria zdjęć).