Zwykle klienci danej firmy kojarzą ją najpierw z jej znakiem firmowym. Jest to spoiwo między ustaloną firmą, a jej klientami. Zaleca się więc zainwestować w jednoznaczne logo, które potem można aplikować na odzież reklamową, w którą ubrani będą osoby pracujące danej jednostki. Takie nadruki na odzieży to bez wątpienia należyty komponent marketingu. Ulokowane w czytelnym obszarze odzieży, mają mieścić znaczenie informacyjne, absorbujące prawdopodobnych klientów do wyszukania usługi dostarczanej przez daną jednostkę. Odzież reklamowa musi być pragmatyczna i piastować swoją rolę reklamową. Personel przyodziany w elementy odzieży z logo, jest kojarzony oczywiście z tą określoną marką. Niejednokrotnie na ulicy zauważamy osoby które noszą bądź odzież reklamową na sobie, alternatywnie też wyposażenie np. parasole. Łatwiej zatem przypominamy sobie o usługach takiej firmy na rynku. A jeśli za jakiś czas korzystać będziemy z usług takiej firmy? Nadruki na odzieży są osiągane przeróżnymi metodami, w zależności od surowca, na który muszą być potem aplikowane. Od tego zależna jest ich wytrzymałość i widzialność.