Aktualnie agencja reklamowa mojego małżonka przymierza się do kolejnej gałęzi reklamy – do reklamy w internecie. Chcą zajmować się przygotowaniem i wdrożeniem strategii budowy wizerunku firm w Internecie na podstawie założeń marketingowych przedstawionych przez konkretnego kontrahenta.
Mojego męża zatrudnia pewna agencja reklamowa poznań. Jest to bardzo duża firma z kapitałem tylko polskim. Zatrudniają ponad 200 osób. z tego co najmniej połowa jest tak zwanymi pracownikami kreatywnymi.
Agencja ta doskonale sprawdza się w ATL. ATL to strategia działań marketingowych prowadzonych w mediach tradycyjnych typu telewizja, radio, prasa, plakaty, reklama zewnętrzna (ang. outdoor), reklama wewnętrzna (ang. indoor) itp. w przeciwieństwie do BTL, działającej drogą niekonwencjonalną. Ich głównym medium są banery reklamowe oraz telewizja.
agencja reklamowa poznań jest agencją niesieciową. Jest firmą z polskim kapitałem, działającą w pełni niezależnie.Posiada w swojej strukturze grupę firm. Ma chyba więcej niż jeden oddział.
Praca w takim miejscu jak agencja reklamowa wymaga od niego dużej elastyczności i dużych pokładów cierpliwości. Szeroki wachlarz osobowości jakie poznaje tam na co dzień wymagają dużego respektu i tolerancji.
Osoby które potrafią wymyślić zaskakujące banery reklamowe są również niejednokrotnie bardzo zaskakujące w kontaktach międzyludzkich. Nie zawsze współpraca z nimi należy do łatwych.
Doskonale idzie im również z BTL czyli działaniami reklamowymi skierowanymi do konkretnego klienta. Działania te nie są reklamą w środkach masowego przekazu. Nośniki reklamy BTL są skierowane głównie do małych detalistów i konsumentów. Tu nie ma miejsca na banery poznan.
Małżonek mój zawsze powtarza ze agencje reklamowe powinny płacić odszkodowania za problemy z akceptacją jakie potem człowiek może mieć po całym dniu spędzonym z takimi indywidualistami.